10 Aralık 2007 Pazartesi

NASIL OTEL ŞİKAYETÇİYİM (:

Uzun süredir vakit ayıramamıştım sana özür dilerim. Eee sabırlı atam tam iki ay sırasını bekledi kolya da değil hani benim gibi bie hatunla yatmatı beklemem ooo kadınlık halimle sabredemem bin helal olsunnnnn.

önce gidip güzel bi yemek yedikk balık tabikiii rakı ağır geldigi için mesai günlerinde efesimizi içip rahat edelim dedik içtik içmesinede sayısnı hatırlamaıyorummm . Sarhoş olmuşuz birazda yolu bulamıyız iyimii.. Zor bela yola düşebildik ama zoruma gitti ya en kadar şansızım balıkçıda hizmet denen bişey yokk bide 14.00 ytl bahşiş versen sinirlendim yaw geri alayım dedim ama neysee gecenin 11 de bide otaparka para ver 7 ytl höhöö yanii sanki viskiyle arabamı sildilerde okadar para ödüyoz biideee... bunal bitermi çıktık otele geriler ee tabi bizde geriyizzz paranın üstünü almamşızı adamlar verdi ilk başta amam benim üztün zekama dayanabilirlermiii yerim onları (: prensiplerini yerim prensipmişş pehhh (: (: otayı bulduk bulamsıan da ben acun hastasıyım onu gördümümü biter bende seks oalyı izlerim kimse tutamaz adama hastayım anlicanız bitiyorum bee acunnn duybeniii duyarsa görüşürüz zatennnn (: neysee bititi acun cumm ama tv çekmiyoo nasıl otel be uydu uydu yokmuu kablolu falaln kıyın paraya 140 ytl 2 saat için almayı biliiyosnuzz yetkililere duyurulur lütfen ne dir bu ya a dolandırıcımı bunlar hhehhe eee kelamı geçelim artık bugün bişler yapma zamanı hoş her gün yapıyozda farklıları çok önemlii bu adamda iyi hoş ama eskik yaw tam 35 yaşıda sarışın amvice iri gözlü amam iğrenç öpüşüyoo ığğğ midem kalkıyo valal ö pünce hoşş öptürmüyorum aamm yinede iğrenç sarhoş olamasam göstermem bile heralde evet uyku bası benii ama bende sarhoş olunca çıldırıyom yawww adam resmen yeter diyee inler elimin altındaaaa önce obeni epeyce yaaldı yalamam hastasııı 20 dk kadar sanırım sonra bennn 15 dk kadar baktım gelcek kastim tabii ben adamı dilimle bitiririm beyy pehh bana şeyim onlara fazla gelir böyleleide var işte iyi be sevişme oluyo snaki amam üste olmak ayrı bi güzel nliyo resmen aldımmda öyle sert hareketlerim varkii evine gittigindde yüzündeki tokat izleri dilerim geçmiş olurrr fakakt bii boşalaması vardıdıı görlmeye değer bi durum nasıl titreyerek boşalıyoo yalnızca bu sahneyi seviyorum yya a a bu kadar olur ancak boşalddıııı uzunca bi sevişmedne sonraa

görüşlerimiz : Sarhoş olmasam yatmayacagım bi sevişkendir ekndisi amam idare eder işte maksat muhabbet olsun işte adamın gönlüü olsunn (:

1 yorum:

EmuredY dedi ki...

İşLer NasıL ßaRi = ?