20 Kasım 2007 Salı

İHTİSAS YAPIYOZ İŞTE

Eeeee hep sıradan şeylermi yapcaz canım değişikli zamanı geldi sanırım. Biraz eglenmekten ne çıkar , egolarımı tatmin edecek bir yol buldum sanki. Fikrim geldi :)



Öyle bir şey yapcam ki sevişecegim insan kendini çok aşagılanmış hissetmeli. naıl bulcam bu kişi mecburan arkdaşlık fayfalarına girmeliyim :) evet gözüme kestirdim ve attık selamı.

Başladık muhabbete konuşmaya dire şu lafı söyledim

- benimle bir gece yatarmısın ama sadece bir gece

adam bayagı gariplaşeti höhöh falaln dedi halile

açıklama istedi bende açıkladım

bende sırayla şatlarımı saydım höhöledi möhledi ama istemiyoda değil hani bayagı bi istekli ama şartlar epeyce agır gibi bir erge agır gelir.

1-benle asla birdaha görüşmeyeceksin
2-sen beni asla tanımayacaksın
3-öyle bir sisitem kurucamki beni asla görmedens evişeceksin yüzümü sesimi dahi duymayacaksın
4-sen hiç bir ten hareketinde bulunmayacaksın ben yapıcam herşeyi
5-istersen para daha alabilirisin
6-giç bir eşye hayır demeycejsin gibi bir sürü istekerl

önce garipsedi hayır diye nidaalr kullandı ve bunun büyük ni halsızlık oldugunu , nasıl kabul etmsini bekledigimi sordu. doğal tbi bende olsam bende kabul etemezdim saçmalıgın daniskası tabi.
Adam yakışıklı karizmatik işi gücüde yerinde istese hergün birisiyle çıkar ama bu olay onada cazip gelmiyo değil hani. istiyo fakat korkuyo güven vemem gerek bu devrede...
elimden geleln her türlü konuşmayı yaptım bir çok samimi şeyler analttım biraz biraz gevşedi ama yinede hala tedirgin. Ve napsamki kabul etmesi için en sn teklifim bu ister kbul et istersen bay bay diye bi zar attım tam 5 saatimi harcadım sırf ikan etmek için olsun artık.
bu lafın üzerine baktıki ciddi ciddi siliyorum ve bu olayadan vazgeçiyorum . Tamam dedi napalım kaybetcek pek bişeyim yok bana ne yapalirisin ki demzmi çok çok canımı yakarsın ya yakmazsan dedi ve başladım detayları konuşmaya...

benim söyledigim eve gelecekti (arkdşımdan rica ettim samimi bi dostumdur kendisi .) zatende bekar evi tam müsiit bi ev akşam saat 9 gibi buluşacağız. o tarif ettigim eve gelcek ve zili çaldıgında kapı açık olcak içeri girecek zaten tüm eletirik aksamını kesitim şartelelri indirdim :) isesede açamaz. ben en karanlık dayı seçtim zaten kalın perdeli idi yatakodası ... garip bi durum yaaa ama bayagı heyecenalı . alıma geldi birden ya kazdıgım kuyuya kendim düşersem adam resimde fotograftaki adam değilse harbiden çirkin bişeyse ıığğğernççç bi durum olacak ama yaaa mecburen sevişmem gerekcek. yatak odasına önceden kararlaştırdıgım gözüne bağlayacak ve ben odaya ondan sonra giricem... :)
neyse zaman yaklaştı ben güzel bi duş alıp dinlenmeye başladım zamanda geçmiyo.. . meraklı ve heyecenlıyım bakalım herşey planladıgım gibi gidecekmi... zil çaldı geldi sanırım çok heyecenlıyım yaaa kapıyı açıp dogruca banyoya gidip kapıyı kapadım. ozaten içeri girince kapısı açık olan odaya girecek yani yatak odasına girdi eve gözlerini bağlamsı için biraz zaman vermeliyim. 5 dk geçti sanıırm odaya yavaş yavaş ilerledim çok heyecenlıgım yaa evet şimdilik herşey normal odaya girdim zaten akpı açıktı evet dediğimi yapmış bağlamış gözlerini epeyce uzun boylu 185 falaln var sanırım evet tipide fena değil iyi adam murat boza epeycede benziyo hani umarım kokmuyodur kötü bi koku yoktur parfum fallan sıkmştır eşşek dedğil ya , usulca yaklaştım ve yataga uzattım onu isteklerimi elimle bildirince biraz zor oluyor anlamıyor görmedigi için. uzandı yataga yatıga koydu başını susması gerekiyo normal şartlarda ama konuşmayava başladı lütfen açalım ya en azıdna bi kere göreyim hayır der gibi agzını kapadım ve devam ettim öpmeyi çok sevdigim için boynunu öpmeye başaldım ufak ufak gömlegibi çıkardım ardından ve şehvetli öpüşlerimle çıldırmaya başladı alet semsert olmıştu evet ilk kez böyle bi zekv alıyorum güzel bi şey devam etdiyorum her yerini yalaayıp yutmaya aletine kadar indim ve bi yandanda erken boşalıp boşalmadıgını merak etmeye başaldım soramıyorumda
erken boşalırsa olmaz haliyle neyse devam ettim sevişmeye vahşi öpmelerime görünmeyen yerlerine darp uyguluyorum tabi bizim ki dayanamadı artık yarımsaatlik ön sevişmeye yeter artık al şunu içine diye inlemeye başladı eve benimkisi biraz eziet oldu ama onun karşımda öylece çaresiz durması da kötü etti beni eve artık içime alma zamanı geldi bende merak ediyorum öyle garip birşey ki yaşayanalr mutlaka bilirler her sevişmenin tadı başka baklım bu nasıl olacak ebatlarıda güzel ama işlevi önemli nede olsa hafif hafifi soyunmaya başladım üzerimi sordum tamaman ama artık dayanamayacagını söylemezmi korktum tabi gözlerini açacak diye :) açmamasını rica ettim kısık bi sesle devam ettim ufak sürtünmlerler ıslanmışım sırıl sıklam olmuşum bende dayanamıyorum artık ani bi hareketle hepsini içme aldım epeycede büyük bi aleti var oldum olası büyüklerini sevmişimdir :) ileri geri ileri geri 15 dk devam ettim ama bende hal kalmadı okadar güçlü bekelmiyordum ve sonunda boşalmam gerekti dayanamıyordum ama onunda boşlaması gerekti içme ılık ılık girdiginde çok çok büyük zevk alıyorum boşal hadi içme dedim ufaktan kulaklarına sen sen diye devam eeti alttan beni sikerek ben boşalyorum büyük bi çoşkuyla sanki bütün iliklerimdeki sular boşladı hepsi tükendi o boşalmamştı henüz ve devam eeeti daha beklemlisin güzelim demzmi :) gıcık şeyy ve bi anda göz göze geldik yeter bu kadar oyun diyim açmıştı gözlerini şmdi sır bende sen sakin sakin dur bakalım kolaymı demzmi.. peki dedim napalım bukadarlık zevte yater sıra sende olsun bakalım müthiş bi şekil yaptı böyle daha önce yapmamıştım bu benden daha deli seks knusunda belli şekil okadar hoştı kii büyük zevk almaya başladım yine off off offf ki ne off çok büyük bu yaaa iyice kendimden geçmişim ve oda boşaldı hemde içime boşaldı bikaç dk dinlenme k için uzandım boylu boyunca yataga oda çok yorulmuştu uzandı hemen yanıma berbat ettin herşeyi nevar sabretseydin dedim ama iş iş ten geçmişti hadi kalk ve toparlan diyet taliamt verdim ama nafile hayır dedi gelemk sen kararlaştıdın gitme konusunda pazalık yapamdın bi posta daha demezmi hayır mayır dedimsede nasifle , gitmek gibi niyeti yok başıma belamı aldım nedir en son dayanamayıp kimligimi açıklamak zorunda kaldım görevim işimi duyunca birazda pskolojik baskı uyguladım tabi doğal olarak ... mecburan peki diyip toparlandı ve hadi eçk git cele et dedim bi de bulafın üzerine adam resmen top oldu evet buda güzel bi duygu akrşındakini hiç yeine koymak memnun ediyo insanı :) garip birsiyim ben yaa ne istedigimi de ne aradıgımıda tam oalrak bilmiyorum ne arıyorum ki ben bir bilen varsa gelsin :) gitti bizimki bi top bez ile derler bizim burda itti garibim ben olsam bende kötü olurdum biri benle yatacak her istedigni yapacak sonra hadi bay aby çabuk git diycek. yok yok akldıramzdım anlatmak yetmez yaşamak lazım... topalam 1 saatlik bi sevişme idi ama birazcık farklı idi işte ihtisas yapızyoz iştee böyle böyle

Hiç yorum yok: