14 Kasım 2007 Çarşamba

ALLAH KİMSEYİ DERTSİZ KOYMASIN

Evet çokca uzun zamandır arıyorum aşkı veya var oldugunu sandığım şeyi belkide yoktur aşk diye birşey. Eski bir dostum şöyle bir kelime kullanmıştı ''ALLAH kimseyi dertsiz koymasın'' saçma bir kelime gelmişti zamanında bana ama şimdi hak veririyorum o dostuma.

Evet dersiz sıkıntısız kaldım bir çok insan yaşamak derdinde , kimi açlık derdinde , kimi iş,aile,sağlık,kariyer,ev,araba,herşeyi varsa, mutlaka bulur kendine birdert... bende o dersizlerdenim işte hiç bi sıkıntım olmamasına ragamen büyük boşluk içindeyim, insanın derdi olmassa hayatta ne yaparki hiçbirşeyden zevk alamaz acıkır onla uğraşır , uykusu gelir onla uğraşır, işe gider onal uğraşı, ama benim fazla bi derdim yok işte malsef işim var, iş rahat acçlıkdersen acıkmayı beceremiyorum , saatinde yemegim önümde onuda düşünmüyorum, öyle garip bir halki her şeyini unutum bende aşkı aryama başladım bulunmayacagını bile bile (bulan varsa söylesin nasıl birşey merak ediyorum) ve o ruh halim beni öyle savurdu ki zaman su gibi geçti öyle bi geçti binlerce dertyükledi bana... onca insna gelip geçti elimden onca hayat. kimileri hırs için birileriyle beraber , kimileri para için , anlayamdım gitti bulun bana aşkı aşk nedir analtın , çözmeye çalışıyorum . ben nezaman aşık olacagım . kim bana hiç yüzünü bile buruşturmadan canını ile verebilecek kim mutlulugum için kaf dagından çiçek getirece, kim benim için bir damla göz yaşı dökecek kim benim için yüzüne bile bakmasamda uzaklrda bir yerde acı paylaşacak ,aşk bumudur ,aşk böyle birşeymi.

yoksa çözmeye çalıştıgım mevzu çokmu derin okyanusda sumu arıyorum yoksa aşk bendede benmi bilmiyorum. Ey aşk seni buldugumda bil elimden kurtuluşun yok sana sımsıkı sarılacagım.


Ve sanıyorumki aşkı yanlış arıyorum aşkı ben yaratmamalıyım aşk kendi olamlı sanki . aşk beni bulacak istemsemde peşimden koşacak duygusuz dokunuşlar olamayca. Bana aşık adam bana bakmaya kıyamacak.

Yoksa yoksa mutlukmudur aşk olabilir belki asıl aşk mutluluktur mutlu etmektir.
neden olamsın aşk mutlu etmetir formül budur belki.
*kimi mutlu edebilirim
*beni seveni
*kim beni seviyor
*karşılıgı menfaati olmadan hiç bıkmada usanmadan beni düşünen
*kim beni düşünyor
*elbetet iyi günümde yanımda oaln değil, en kötü günümde yanımda olan insan
*ve aşkın gerçeliginin bi göstergesi daha nekadar kovarsan kov kapından o hep yanı başındadır
* öyle bir duruma düşerizki bazen birilerini mutlu etmek için herşeyi yaparız ve karşılıgında koca bir hayat yok yeriz. o anlarız işte

kıymet vermeyene kıymet versisen kıyar sana
kıymet verene kıymet verirsen kral gibi davranır sana

Biraz düşününce anlıyorum evet beni zerre kadar seveni bulursam ona ALLAH a taparcasına tapacağım

Ey gönlü yüce insan nerdesin çık gel ne olur paramparaçayım her hücrem seni arıyor her hücrem seni istiyor

Hiç yorum yok: