3 Kasım 2007 Cumartesi

BURJUVA :)

Adam harbiden burjuva ama yaa ben böyle bi araba görmedim , siyah şahane bi honda türkiyede benzeri azfır diye düşünüyorum ama bilmiyorum artık.

Tanışıyoruz adıne ne sanınne fallan şöyle bi süzüdm tabiki göbekli , çok yumuşak konuşan dönme gibi bişe çok falaz konuşuyo hiç sevmem böyle konuşmaları karşıdakini dinlemeden konuşanı. Y a ben şişman erkekle yatamam ki kahretsin bakalım bizi begencekmi oda var adam denşet zengin neyse biraz turladık tabi muhabbet ilerledi epeyce seks geldi dayandı laf ama vakit geçikti baya saat 23:00 oldu eve gitmem gerek.
Ben bu adamla sevişmek istemiyorum sanki tadı iyi değil gibi... Vaktim yok arabadada sevişemem senle dedim bahaneler ardı ardına tabiki cevap hazır verdi cevbını: sakso yaparız...
el mahkum iyi tamam dedim napalım.

Açtı fermuarını aletini çıkardı mis gibi kokuyo temzlemiş hazırlanmışta gelmiş... şöyle geriye doğru yaslan diye işaret ettim yaslandı arkasına ben edildim şöyle dilimle bi yokladım minicik bu ya dedim başımı hafifçe kaldırıp sen devam et kaldırda gör gırtlagına kadar sikmezsen konuş dedi. ben devam ettim dudakalrımın arasına aldım sımsıcak hafifi hafif kendine geliyor büyüyoru adam zev ten hadi hahi diye ufak ufak hareketleniyoru evet azımın içinde zevkten dişliyorum yarragını hımmmm bal gibi büyüdü hemde nasıl büyüdü ağzıma sığmaz oldu ben beceremesemde agzıma hepsini almayı alabildigim kadarıyla aldım bende zevke geldim o biyandan vajinamı sıkıyoryor tüm gücüyle ben o sıktıkça hızlanıp dahada kuduruyorum öyle bi hal aldıki terlemeye başaldı zevkten dört köşe oldu agzımı sikmek ona büyük zevk verdi şaşırdım tabi fısıldıyor kulagıma agzın bukadar tatlıysa amın nekadar tatlıdır kim bilir hahi yut ne varsa hadi yut öyle inliyorukii ben kadınlıgımla o şellde inleyemem 15 dk kadar geçti aradan hala aynızevk hiç ara vermeden agzımı siktiriyor ... evet o an geliyor boşalacak ben çektim kendimi agzıma boşalamssın , hayır dedi asıl zevgi burda hem ağzına boşşalıcam hemde sen yutacaksın olamaz. beni bu zevten mahrum koyma diye resmen yalvarıyor. ve ben devam ettim sikini sıvazlaım sıkmaya 0 zevden sikiyorum seni ye bitanem ye diye zevleniyo yiyorum yiyorum burjuva kim sana böyle zev verdi daha önce . evet geliyo semseert oldu daş gibi ben devam ediyorum bi erkek ancak bukadar zevle boşlarım aman tanrım onun o şekilde inlemerle boşalamsı beni sikmeden sik gitrmeden boşalttı gibi beni evet geliyoyor ilık ılık tuzlu gibi bir tatdı var başımı ittiriyor yarrıgının üzerine tüm sipermleri ılık ılık ağzımın içinde aman tanrım çok kötü bir tadı varmış kalkmalıyım ama gücüm yetmiyor kalkmaya okadar güçlü ki agzımı sikti sonunda bende yutma zorunda kaldım elbette yuttum hepsni boşlaması 3 dk sürdü ve ben 3 dk boyunce ızdırap ve iğrençlik içindeyim evet hepsini ağzıma boşatı ığğğ iğrenç ama zevk alamdımda değil hani belki sikse bukadar zevk almazdım. kaltım ve direk arabanın kapısnı açıp bi paket peçeteyle dışarı çıktım sil sil sil ama tadı geçmiyo agzım garip tuzlu bir tat ve ben ayrı bir zevk almanın hazındayım.
eve gitem zamanı o kendini temziledi hiç bi kelime bile konuşmadan bende ona keza arabaya bindim ve gidiyoruz epeyce konuşmadık tatdı nasıldı diye ukalaca bi şekilde sordu ben aşagıladıgımı hisseetim tabi tadı ve kendi iğrençti. hahah diye gülmezmi haklı ama bence ilk görüştü tanımadıgım bi adam bunaları yapan kadına ne denir başka neyse. bende neden böyle bişe yaptımsa kendime bir türlü akıl erdiremiyorum . yapmamalıyım böyle şeyler yapmamalıyım . eve geldim arabadan indim ve camdan bana güzelim k.i.b
hepsi bu ödülü bumu onure edilmek nerde görüşelim bidaha demek nedrde yok yok bu erkeklere güven hiç yok sahiplenecek biri hiç kalamamış herkez sikini keyfinde . odamdayım üzerimi değiştirdim kendimden iğreniyorum ağzımı nekadar yıkadımsada nafile geçemdi o tat birşey yemekte istemiyyorum açıktımda napsamki en iyisi uyumak yarın sabah iş var işe gitmeliyim.
yataktayım uzanıyorumm ... ama benim boşalmam lazım doktor boşaltamadı buda böyle yarı bıraktı :( en iyisi uyumak evet uyumak :
saat 24 15 olmuş of of offf. nedir benim bu kaderim nedne uslanmıyorum kime yaranıyorum ki kim kıymet biliyoki herkez kullanma sikin derdindinde. derdin sıkıntın varmı diye konuşan hiç yok kimsin diyen hiç yok neden ya bukadar isnalık kaybolmuşmu evet hata bendede var ama kahretsin kime sarılayımki bu şekildem kime sadık kalayım kimse sevgi verim oan bağlanayım yok öyle birisi herkezin aldatmaya acelesi var. bende onalardan hıncımı almalıyım ama bu şekilde çok zorrr çokkk millet beni kullanıyo ben farkında değilim oda ne bu saatte kim ararki abonem 15 günd bi ara gece 12 den sonra içer içer bende kahrını çekerim
geldi zom olmuş sarhoş yakta duramıyor.
bunlada 1 yıldır görüşürüz bu şekilde iyi adam vesselam ama daha beni tanımaz bile adımı bil belki zor biliyosdur oda cep tlf kayıtlıyım diye uzunca boylu yakşıklı 25 yaşalrında kendini begenmeiş beton giti bi adam sakalları çok sert nefret ediyorum buda kendi aleminde siker boşalır gider sarhoşsa sadece uzanır hiç bit şey yapmaz sadece uzanır ben soyarım üztünü gömleklegini çıkarırım oakdar sert birisiki konuşmak bile zor onla bununlada neden görüştügümü bilmiyorum nedne ki anlamadım akıl erdiremdim gitti kendime bir kendimi hesaba çekmeliyim ufaktan kendine geldi öpemeye başaldı boynumumu bende zevke geldim her nekadar bugün çok yorumdsada doktorda boşalamadım burjuva ona keza bari bunda boşalayım soyundum bukadar çok eşyi düşünürken bi yandanda ufak ufak zevke de geldim sikini görünce evet sevişme zamanı adam nerdeyse uyuyacak istedigimi yapabiliirm ona üstüne oturdum içime ılık ılıık soktum ve gücümün sonuna kadar gidip gidsip geliyorum içem soktum tamamını evet uçuyorum - kim kimi sikiyoru söyle bakalım sen beni dikiyosun diyorum en tatlı kisi ? sen diyorum ozaman sik beni hadi aşkım sok sok sok zevten çıldırıyorum inim inim inliyorum ahhh lar offf hımmmmm ımmm tatlı balmı var bu erkeklerde ben nedne doymuyorum sik aşkım sik sok hepsini aldım içime hadi boşal fışkırt ban hadi bal sür içime evet gelitorum sevkten kuduruyorum inletiyor bu adam beni resmen ertiyor sikti beni sonunda boşladım müştiş bi zevle okadar çok sarsıldımki onun yanına uzanıp kaldım ohhhh rahatlasdım işte budur sevişmek budur ama bununda eksikleri var öpüşmek okadarda zevli değil bununla birde agır bi parfüm kullanıyoru sevmiyorum çok sert sakallarıda var batıyo herzamn derken uyumuşum saat sabahın 6 sı kalkmalı ve işe gitmeli bikez dahamı yasam yok ya olmaz bu adam ayıkken hiç çekilmez sikmesini bilmiyooo
*uyna uyan sabah oldu
--ya neden uyandırmadın neden burda kaldım kahretsin
*ne o annemi kızar
--saçmalama elbiselerim kirli değiştirmem gerek yetişemem
*napim kalkmadın bende kıyıp uyandırmadım
--tamam tamam ben gidiyorum
*ee ben işe bıraksaydın
--olmaz senel dışarda görünemem
???? buda nedek ya şimdi bukadarmı degersisim ben bukadarmı kahretsin
en iyi erkek ölü erkek

Hiç yorum yok: