2 Kasım 2007 Cuma

DOKTORUM

Yine sırdan bi gün ve ben işten çok sıkıldım napmalı sitres atmalı elbette. Daldım bi arkadaşlık sitesine yaş aralıgı belirledim 25-28 diyerek herzamanki gibi. liste çıktı çok yakışıklı bisi dikaktimi çekti pat selam derken , msn ye geçtik hemen ben dayanabilirmiyim yakışıklı görünce...



msn deyiz bakalım ben adamı nasıl ayartacam huyum kurusun beninde kimi kafaya taksam o gün görmeli tadana bi bakmalıyım.



Dişçim merhaba dişlerim agrıyo neyapmalıyım dedim tabidi meslege uygun dakılma olarak. :) demezemi gelbi bakalam hehe. neyle çekiceksin pensen demizmi iğne iyi uyuşturumu derken adam manzarayı çaktı haliyle 27 yıldır kullandıgım iğne bilmemmi demezmi :) ( kodu lafı tabi )



bende büyüğünde korkarım dedimsede ben işi bilirim bişe olmaz demezmi. neyse dedim bari 10 dk lık uğrayım dedim tabiki. ordanda zengin bi brjuvaya söz verdim ona yetişmem gerek 6 ,30 da. zaman yokki adam takılayım. adresi aldıgım gibi taksiye atladım tanışmadan 45 dk sonra dr muayene hanesindeyim hiçte korkmam nedense. çaldım kapıyı aman tanrım bu çok uzun boylu yaaa olamaz hayallerim suya düştü..



Ben kortum adamın aletini boyunu düşündükçe neyse başa gelelen çeklicek. Ben hiç pas vermiyorum napim biraz sürünsün dedim . koltuga geçtim dişlere bakılacak onun için geldik nede olsa :) Bi sürü aletler ortalıkta yatacak yer yokki nerde yapcaz bu işi diye düşünmeye başladım içten içe doktorcum dişlerime bakıyo bi yandanda çürük yok tartar var falal derken pantolonunda alet büyüdü görüdüm kocaman bişe ya hayırlısı diyom içimden. derken aleti kollarıma kadar gatirmezmı boy uzun adamda sürttürüyo biyandanda dişlere bakıyo derken yapma dedimsede dişine bakıyorum hayretsin falan filan ama ben istemiyoru korktum adamnın boyundan canım acıyacak diye.



ufak bi gıcıklık yapım dedim ben gidiyorum. kahretsin ya çamaşırım kirlendi ne kötü hiç sevmem ıslandı namussuz ama tadıda merak etmiyo değilim hani hepsi başka tatlı bu erkeklerin .

Kollarımı kavradı çok güçlü ama :( pantolonunu hızılıca soydu aleti görmez olaydım kocaman bişe üüff üüüff üüfff aman tanrım hiç sevmem okadar büyügünü pek duygusuz bi şevişme olacak belli :( beni masanın kenarın götürdü belimden egdi sanki karşısında 40 yıllık seviştigi biri var hiç konuşmada yok şimdi hastam gelecek hadi nazlanma verecen işte sıyırdı pantolonumu ben domalmışım adamnın önüne alet kocaman benim vajina sular seller öyle kolayda boşalamam ki kahretsin dayadı aleti arkadan ince ince itmeler baktı ki ıslanmış göl omuş daldı hemen . çüşş yani dr okadar okumuşun insan öper koklar dimi gitmeler gelmeler canım epey yandı sanki bi kazık girip çıkıyo içime olamaz canım yanıyo hani nerde zev almalar ben hassam kadınım kibar sikilmek isterim kalitasiz sevişmeler hiç sevmem adam bizi bi güzel sikti hemde ne cesaretse içime ılık ılık öyle tazzikli ve güzel boşladıki şimdi anletin üstünde zıp zıp zıplamak vardı offf offf yandım kül oldum ama boşlamadım kahresin.



Odane dr indiremedi aletini bidaha demezmi ben domaldıgım yerden düzelemeden küt küt vuruyo canavar gibi aalet aman tanrım off off. kahresin ben herkezden zev alamıyorum tenimiz uyuşmadı dr senle 50 defada siksen boş beni boşaltamam senin aletle nafile dedim içiden.



Arkadan devam ediyorum gidip gidip gelemeye dibine kadar girmeye hatta delip geçecek alet güzel büyük bembeyaz ama bende iş yokki bu sefer. sikkim iyimi daha önce böylesini gördünmü diye diye sikiyo ff offf bari burjuva iyibişe olsada şöyle adam gibi sikişsek doktor geliyor ben bunları düşünürken adam coştu felakaet sikiyo vajinamı ben bittim eridim nafile illa boşalacak fışkıttı bütün spermini içime yine ılık ılık ohhh ohhh ohhhh bunu seviyorum işte... sik beni doktor sik ama böylede olmadıki rahat rahat sikişemedim, şöyle güzel yatak ben üstte neyse şans hepsi iyi olacak diye bişey yok ya sağlık olsun.

yorum: dokrot iyi sikemedi hem çok büyük hem aradıgım tat yok. Umarım sitediğim gibi sikişecegim bi tat bulurum bundada yok sitedigim tat , aramaya devam elbee benide mutlumedecek birisi çıkar..

---- alo burjuva nerdesin? geliyorum beklee

Hiç yorum yok: